Czas dostawy
Dostawa realizowana jest zawsze w możliwie najkrótszym czasie. Ze względu na różną dostępność produktów, podajemy szacowany czas dostawy pod opisem każdego z produktów. Do czasu realizacji zamówienia, widocznego w karcie produktu, należy doliczyć czas dostawy przez kuriera (przeważnie 1-3 dni robocze). Przesyłka realizowana jest dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedającego.
Zawsze staramy się skrócić czas realizacji do minimum, a w razie opóźnień informujemy klienta mailowo lub telefonicznie.
Jeśli zamówienie obejmuje produkty z różnymi terminami realizacji, wysyłamy je w osobnych paczkach, aby przyspieszyć proces i uniknąć opóźnień.
Godziny dostawy
Dostawa jest realizowana przez firmy kurierskie w godzinach 8:00-19:00. Jeśli w ciągu dnia nie przebywasz w domu, zalecamy wskazanie adresu miejsca pracy, wszystkie dodatkowe szczegóły dotyczące miejsca dostawy, możesz wpisać w uwagach do zamówienia.
Paczki doręczane są w terminie zgodnym z harmonogramem dnia pracy kuriera, usługa nie przewiduje wyboru dokładnej godziny dostawy. Przed dostarczeniem przesyłki klienci otrzymują powiadomienie mailowe lub SMS.
Koszty dostawy
Koszt dostawy zależy od wielkości i wagi zamówienia. Wyliczany jest automatycznie w koszyku i widoczny podczas składania zamówienia.
Poniżej przedstawiamy aktualne stawki brutto dostawy na terenie Polski:
- Paczka standardowa do 30,99 kg – 25 zł
- Paczka niestandardowa (31–70,99 kg) – 55 zł
- Paczka gabarytowa (71–99,99 kg) – 90 zł
- Przesyłka paletowa (100 – 199,99 kg) – 170 zł
- Półpaleta (200 – 399,99 kg) – 230 zł
- Paleta euro – 280 zł
💬 W przypadku przesyłek nietypowych lub wielkogabarytowych zastrzegamy sobie możliwość indywidualnej wyceny.
Dobre praktyki
Pamiętaj przy odbiorze przesyłki:
- Sprawdź stan paczki: Upewnij się, że przesyłka nie jest uszkodzona (brak dziur, wgnieceń, przeciętych taśm). W razie uszkodzeń, możesz odmówić jej przyjęcia i podać powód. Jeśli zdecydujesz się przyjąć paczkę, koniecznie spisz protokół szkody z kurierem.
- Weryfikacja zawartości: Sprawdź kompletność paczki i zgodność z listą przewozową. Następnie otwórz przesyłkę i upewnij się, że produkty są nieuszkodzone i zgodne z zamówieniem.
- Zastrzeżenia do zawartości: Jeśli zauważysz uszkodzenia lub brak produktów, poproś kuriera o protokół szkody. Jeśli go nie ma, opisz uszkodzenia na liście przewozowym i poproś kuriera o podpis. Upewnij się, że protokół jest zgodny ze stanem faktycznym.
- Po odjeździe kuriera: Jeśli zauważysz problem po odjeździe kuriera, niezwłocznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej i zgłoś reklamację. Możesz to zrobić także online. Jeśli nie spisałeś protokołu przy odbiorze, masz 7 dni na jego sporządzenie, ale im szybciej, tym lepiej.
- Formularz reklamacyjny: Zgodnie z naszym regulaminem, masz prawo do zwrotu i/lub reklamacji. W przypadku reklamacji, zrób zdjęcia uszkodzenia, dołącz protokół szkody i wyślij je jak najszybciej za pomocą formularza reklamacyjnego na naszej stronie.
Dokładamy wszelkich starań, żeby dostawa i jej zawartość spełniały wszelkie oczekiwania. Jeżeli jednak trafisz na jakiekolwiek nieścisłości, napisz do nasz na email kontakt@florafix.pl lub skontaktuj się z nami przez nasz formularz kontaktowy.