Dostawa

Czas dostawy

Dostawa realizowana jest zawsze w możliwie najkrótszym czasie. Ze względu na różną dostępność produktów, podajemy szacowany czas dostawy pod opisem każdego z produktów. Do czasu realizacji zamówienia, widocznego w karcie produktu, należy doliczyć czas dostawy przez kuriera (przeważnie 1-3 dni robocze). Przesyłka realizowana jest dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedającego.

Zawsze staramy się skrócić czas realizacji do minimum, a w razie opóźnień informujemy klienta mailowo lub telefonicznie.

Jeśli zamówienie obejmuje produkty z różnymi terminami realizacji, wysyłamy je w osobnych paczkach, aby przyspieszyć proces i uniknąć opóźnień.

Godziny dostawy

Dostawa jest realizowana przez firmy kurierskie w godzinach 8:00-19:00. Jeśli w ciągu dnia nie przebywasz w domu, zalecamy wskazanie adresu miejsca pracy, wszystkie dodatkowe szczegóły dotyczące miejsca dostawy, możesz wpisać w uwagach do zamówienia.

Paczki doręczane są w terminie zgodnym z harmonogramem dnia pracy kuriera, usługa nie przewiduje wyboru dokładnej godziny dostawy. Przed dostarczeniem przesyłki klienci otrzymują powiadomienie mailowe lub SMS. 

Koszty dostawy

Koszt dostawy zależy od wielkości i wagi zamówienia. Wyliczany jest automatycznie w koszyku i widoczny podczas składania zamówienia.

Poniżej przedstawiamy aktualne stawki brutto dostawy na terenie Polski:

  • Paczka standardowa do 30,99 kg – 25 zł
  • Paczka niestandardowa (31–70,99 kg) – 55 zł
  • Paczka gabarytowa (71–99,99 kg) – 90 zł
  • Przesyłka paletowa (100 – 199,99 kg) – 170 zł
  • Półpaleta (200 – 399,99 kg) – 230 zł
  • Paleta euro – 280 zł

💬 W przypadku przesyłek nietypowych lub wielkogabarytowych zastrzegamy sobie możliwość indywidualnej wyceny.

Dobre praktyki

Pamiętaj przy odbiorze przesyłki:

  1. Sprawdź stan paczki: Upewnij się, że przesyłka nie jest uszkodzona (brak dziur, wgnieceń, przeciętych taśm). W razie uszkodzeń, możesz odmówić jej przyjęcia i podać powód. Jeśli zdecydujesz się przyjąć paczkę, koniecznie spisz protokół szkody z kurierem.
  2. Weryfikacja zawartości: Sprawdź kompletność paczki i zgodność z listą przewozową. Następnie otwórz przesyłkę i upewnij się, że produkty są nieuszkodzone i zgodne z zamówieniem.
  3. Zastrzeżenia do zawartości: Jeśli zauważysz uszkodzenia lub brak produktów, poproś kuriera o protokół szkody. Jeśli go nie ma, opisz uszkodzenia na liście przewozowym i poproś kuriera o podpis. Upewnij się, że protokół jest zgodny ze stanem faktycznym.
  4. Po odjeździe kuriera: Jeśli zauważysz problem po odjeździe kuriera, niezwłocznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej i zgłoś reklamację. Możesz to zrobić także online. Jeśli nie spisałeś protokołu przy odbiorze, masz 7 dni na jego sporządzenie, ale im szybciej, tym lepiej.
  5. Formularz reklamacyjny: Zgodnie z naszym regulaminem, masz prawo do zwrotu i/lub reklamacji. W przypadku reklamacji, zrób zdjęcia uszkodzenia, dołącz protokół szkody i wyślij je jak najszybciej za pomocą formularza reklamacyjnego na naszej stronie.

Dokładamy wszelkich starań, żeby dostawa i jej zawartość spełniały wszelkie oczekiwania. Jeżeli jednak trafisz na jakiekolwiek nieścisłości, napisz do nasz na email kontakt@florafix.pl lub skontaktuj się z nami przez nasz formularz kontaktowy.

Twój koszyk
Przewijanie do góry