Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania pomogą Ci szybko znaleźć odpowiedzi. Sprawdź, czy Twoje wątpliwości zostały już wyjaśnione!

1. Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie?

Nie musisz rejestrować się, aby złożyć zamówienie. Zakupu produktów można dokonywać bez rejestracji.
Rejestracja polega na założeniu swojego konta w sklepie internetowym – w tym celu należy podać dane oraz wprowadzić hasło. Jeżeli klient posiada już konto należy skorzystać z opcji: Zaloguj się. Po dokonaniu procesu rejestracji nie ma potrzeby ich ponownego wprowadzania przy dokonywaniu kolejnych zakupów.

Klient niezarejestrowany musi podać swoje dane po dokonaniu wyboru produktów, abyśmy mogli wysłać przesyłkę.

2. Co w przypadku, gdy zapomnę hasła do swojego konta?

Jeżeli zapomnisz hasła do swojego konta, może otrzymać nowe, poprzez kliknięcie w napis „Nie pamiętam loginu lub hasła”. Wyślemy e-mail na podany podczas rejestracji adres, który pozwoli Ci automatycznie się zalogować. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu.

3. Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je wycofać?

Możesz dokonywać zmian w zamówieniu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu, ale tylko do momentu jego wysyłki. Nie możemy wprowadzić zmian w zamówieniu, które już przekazaliśmy do doręczenia. W celu zgłoszenia zmiany napisz do nas na mail kontakt@florafix.pl lub wypełnij formularz kontaktowy dostępny na stronie. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

4. Dlaczego moje zamówienie jest dostarczane w dwóch lub więcej przesyłkach? 

Aby zapewnić Ci jak najszerszy wybór produktów i szybką dostawę, współpracujemy z wieloma dostawcami oraz korzystamy z magazynów w różnych miejscach w Polsce. Dzięki temu masz pewność, że otrzymasz swoje zakupy najszybciej, jak to możliwe.

5. Czy FloraFix poszukuje nowych dostawców/współpracy?

Jesteś producentem? Masz inną ciekawą propozycję współpracy? Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje! Napisz do nas, a omówimy szczegóły – kontakt@florafix.pl 

6. Czy mogę otrzymać zamówione produkty poza granicami Polski?

Na ten moment oferujemy dostawę tylko na terenie Polski. Natomiast chętnie rozważymy niestandardowe zamówienia, w tym dostawy poza granice kraju. Zachęcamy do kontaktu z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo, aby omówić szczegóły i ustalić możliwości dostawy dostosowane do Twoich potrzeb.

7. Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy?

Tak, masz prawo odstąpienia od umowy w sklepie FloraFix.pl w ciągu 14 dni – bez podania przyczyny. Liczymy ten czas od dnia, w którym Kupujący (lub upoważniona przez niego osoba, ale nie kurier firmy przewozowej) otrzymał ostatni zamówiony produkt. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce Zwrot.

8. Jak mogę dokonać reklamacji?

Dokładamy wszelkich starań, aby nie było takiej potrzeby. Gdyby jednak cokolwiek w Twoim zamowieniu nie było zgodne z podanymi na naszje stronie informacjami, możesz zgłosić reklamację. Opisaliśmy szczegółowo procedure zwrotu w zakładce Reklamacja.

Twój koszyk
Przewijanie do góry